The Real Thing

70 mil på åtta timmar i olika sorters väder och väglag. Om det knackar på ditt fönster på andra våningen så är det jag som överraskar. Knackar det på dörren i 2-3ans klassrum så kan det också vara jag. Fick lunch på skolan, hur gott som helst. Kommer någon och kramar dig helt plötsligt i datasalen med grön jacka är det med all säkerhet också jag. Eller om du hör en bil med hög musik och dunkdunk utanför när du skruvar inne i garaget så är det inte alltid Lars, utan kan vara jag. Men bäst av allt är ändå att få kliva in genom dörren och attackeras av en hoppande, skällande varg och bara mysa in sig i hans päls och titta in i hans gyllene ögon. DET är kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0