Swan. Bella Swan?

Det är omänskligt att vakna sju på morgonen. Jag vaknar knappt, jag går som i dvala. Ett under att jag lyckas köra bil. När jag väl fått tag på en lägenhetsnyckel sov jag en timme. Sen pluggade jag i sista minuten innan boken skulle tillbaka till biblo. Gjorde alla ärenden på en och en halv timme, åt pizza som de på Ica värmde åt mig, körde hem. Läste en rolig bok på skolan medan jag väntade på Sollan och morsan, "Om jag bara inte råkat köpa ett marsvin". Satt på golvet mitt i ljushallen och skrattade åt boken, helt för mig själv.

Såg två svanar på den nästan helt frusna sjön då jag körde förbi. De såg så fridfulla ut. Snövita, glidande och i full harmoni. Undrar vad de tänker? Och tänk att svanar håller ihop livet ut med sin partner. Mysigt.

Nej jag skulle nog stannat i sängen idag, eller kommit och badat badkar med dig.

Kommentarer
Postat av: Corran

haha, men Kiruna for the win!

2009-11-12 @ 18:34:55
URL: http://inorrlandslivet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0