Så länge jag lever

Den sista tiden har varit lite.. speciell... Träffat många nya människor varav en av dem kom och pratade om saker som man inte bara kommer och säger till vem som helst bara sådär. Om energier, värme, problem och lösningar och fixade min rygg lite. Mina tankar går kors och tvärs, jag blir inte klok. Några svar har jag fått men det känns ändå bajs. För att det är så lätt att ta den enkla vägen och vara feg i stället för att våga chansa. Den svåra vägen är kanske inte så svår egentligen heller, kanske till och med enklast i slutändan. Men hur kan man veta det i förväg?

Ni vet alla vad jag tycker och känner. Och äntligen har den siste kanske börjat komma på det nu också. Och som sagt, det känns ju skit ifall allt har en mening och min mening var att göra så att en tredje skärpte sig. Men jag tänker mycket, från alla vinklar. Jag är en stor människa i en liten, trångsynt värld.

Kommentarer
Postat av: sussie

Tacktack. Det är ju roligt om dom är goda. Hade nog inte fortsatt att göra tårtor om dom hade smakat skit. haha

2009-11-26 @ 14:40:28
URL: http://sadsnowwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0