Loneliest Number

Idag har jag lyckats vara duktig och städat, sparkat två ggr med Mio sammanlagt 12 km, flyttat möbler och lagat mat. Bara för att skjuta upp det här med skolarbetet lite extra. Jag har klämt mitt finger medan jag flyttade möbler i en låda. Eller, jag menar ju såklart att medan jag flyttat möbler så klämde jag mig i en låda. Fingertoppen är mosat-blåbärs blå och gör duktigt ont.

Var med Kattis en sväng och imorgon ska jag träffa Veronica igen. Efter jag varit i Vingelmina och träffat förhoppningsvis Jennifer. Hon är min bitch ;P Filip kommer jag självklart att träffa, ska tvinga till mig hans lägenhetsnyckel så jag har någonstanns att vara.

Minst 20 saker
jag kan komma på
på rak arm
som får mig att minnas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0