Kom igen, visa sanningen en gång till. För vi vet allt är lögner och spel

Hoff jag tycker inte alls om det hära. Jag blir alldeles för rastlös och hinner tänka på tok för mycket av att bara ligga i sängen. Testade på att ligga och frysa igår under täcket, fullt påklädd. Sen nu tänkte jag testa mig på att ta en alvedon för ovanlighetens skull. Såg en underbar film idag, tack för tipset! Och tur att jag såg att Malin hade den. Filmen heter Magnolia.

Jag vet inte om det är bara jag, men jag blir grymt irriterad på människor som tror att de kan bestämma över andra människors liv. Eller som tror att allt handlar om dem. Och så vidare. Orkar inte ens skriva om det här, så illa är det. Bara för att klaga lite till, jag HATAR skolan. Eller jag hatar att jag inte kan plugga. Även när jag försöker blir det bara fel.

Igår ringde jag min biatch en stund, det var kul att prata med henne en stund. Pratade massor med Strix också om intressanta saker.

Nej kom och stoppa mig i en påse
och frys in mig nu
säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0