How We All Feel a Little Bit Wierd, Sometimes

Ingenting går som jag vill just nu men jag är inte förvånad. Att jag sedan drömmer är ju inte alltid någonting negativt. Synd jag vaknade men att jag inte kunde somna om direkt sen igen gjorde som inget. Har jag sagt att jag älskar min mobil? Fast jag är inte fastvuxen i den som vissa påstår..

Blev väckt "i morse" av Hanna. "Sover du?? Klockan är ju TVÅ!" Jag ska jobba på söndag en sväng. Jag hoppas bara jag blir frisk men imorgon blir det Arvidsjaur hur som helst. Sen gick jag upp och duschade och tro det eller ej, jag rakade benen! Efter jag ätit och gick förbi spegeln konstaterade jag att så där gick det inte att ha det så jag tryckte ner lockarna med min nya, fina och helt underbara mössa. Den är blå, lila och orange. Så fiiin.

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva. Catch you on the flipside

Kommentarer
Postat av: Sussi

Inte fastvuxen i telefonen? Nänä, visst.. Säger så :P

2009-12-04 @ 01:17:29
URL: http://sauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0