Kärt barn har många hem (!?)

Har fått massa "ny" musik nu som jag inte hunnit gå igenom än. Idag har varit en slödag, inte orkat nåt. Gick en sväng med Mio och lovar jag säkert kunnat glida bakom honom hela vägen på isen om jag tillåtit honom att dra. Vi åt upp all beasås sist! Kom jag på idag då jag skulle ha det till makaronilådan så jag fick äta utan. Tänkte baka kakor men har bara gjort smeten än så länge och den är snart slut. Mums.

Spelade backpacker 3 igår och ska gå och göra det nu snart igen. Men tycker nog fortfarande att bp1 är roligast men nu kan jag det typ utantill så ville ge det nyare en ny chans.

Känguru och brödrost, det är allt jag har att säga nu. Heipa!

Kommentarer
Postat av: Denise

Heipa heipa heipa, det ordet är så sött precis som du ;> Hoho. Puss <3

2009-11-05 @ 10:05:37
URL: http://kajalsviin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0