What Doesn't Kill

Jag som skulle sova tidigt igår kunde verkligen inte somna. Jag som skulle kliva upp tidigare idag kunde bara inte öppna ögonen. Men ikväll blir det att sova tidigt för imorgon måste jag upp för jag ska jobba. Chefen ringde när jag var hos min fru och lämnade en nyckel. Han frågade om jag var blyg och Malin hörde det och började skratta för hon kunde inte tänka sig att jag skulle ha svårt att prata. Nån gång.

Hela dagen har snart gått. Tänker på rådjuret och räven. Jag hatar tanken så mycket att jag blir irriterad och kan få en klump i halsen av att bara snudda vid tanken. Jag ska tänka på min "lilla" varg i stället. Eller nåt.

Nu ska jag äta middag! Kyckling med beasås, mums. Mina knän svider hemskt mycket fortfarande och mamma sa jag borde tvätta men då svider det ju mer. Fan. Kan inte ens stå på knä, varför jag nu skulle göra det men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0