Utdraget Gummiband

Lördagen jobbade jag heeeela dagen. Kom från sportis kl halv 2 på natten och vissa i grundskolan är verkligen uppkäftiga. Vi förlorade matchen mot Luleå i söndags men jag tycker ändå det var en rolig och bra match. Herrarnas match efteråt var händelserik och ett rött kort utdelades. Jag satt med Luleå IBK's damer och tittade på den, kändes lite lustigt att vara den enda där som klappade händer då Kiruna gjorde mål. Men roligt att träffa Sandra.

En dag och 60 mil senare befann jag mig i Vilhelmina. Jag och Denise sov hos Filip och vi hade det riktigt trevligt. Igår, tisdag, hade jag en riktig otursdag. Jag kom nyss på att mina blöta strumpor är kvar i bilen och de har nog frusit till is nu. 800 kr med frakt kostar de nya delarna till bilen. Men jag hade ändå tur i oturen, det kunde ha gått riktigt illa.

Låg och kollade en film med Pernilla innan jag körde hem. Mys, bra film också. Men vägen hem var inte rolig, det snöade mycket, jag kunde nästan inte styra ordentligt och jag vill inte veta hur mycket zickzack jag körde. Hade som tur var bra sällskap över sms så jag höll mig lugn och levande.

Väl hemma kom min varg och överföll mig, skällande och hoppande och alldeles överlycklig. Jag har saknat min säng också. Idag mår jag sådär, säkert på grund av sprutan jag tog igår. Nu ska jag kramas mer med Mio och sen göra mig i ordning för jag ska på Saxnäs Skola's julfest.

Kom och kramas med mig nu va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0