Tape Tse Ring!

Liiiite surt tycker jag det är. Att man måste betala 50kr extra för att man inte hade lösa pengar på sig utan tog på faktura i stället. Varför jag inte hade lösa pengar? För att jag inte trodde eller tänkte på att det kanske kostade någonting... Har fyllt på mobilen nu också för jag hade både skickat upp alla gratis sms och det var slut på dagar. Skickade upp de sista pengarna nyss också så bäst att fylla på, nu har jag 5000 gratis sms!

Vi åt renskav till middag, det är nog bland det godaste som finns. Nu ska jag gå ner och fortsätta tapetsera, vi har gjort hälften. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt utan mycket mörkare men vi får väl se hur det blir...

HAHA måste bara säga att jag kollade på mitt kontos senaste händelser och såg en insättning på 200 med kommentaren BAJS. Funderade två sekunder, sen kom jag på att det nog är för toapapperet! HAHA skitroligt...

Kommentarer
Postat av: S

Det där med Bajs, var lite roligt, va? ;) hehe

2009-12-20 @ 23:16:55
URL: http://sauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0