Pow Wow Wah

Så har mormor och morfar åkt. Med kisse jamandes i buren hoppade de in i taxin och vi blev kvar med jättekallt och... Ja vad vi nu blev kvar med. Var ute en stund med mamma och fotograferade tills kameran tyckte det var lite kallt, det tyckte inte jag för jag svettades trots -23 grader. Sedan körde jag och brorsan till Lövberg för att se hur det gick för Sara och Marcus.


Jag läste just en sak i en blogg, en kille som hade nekat en tjejs vänförfrågan på facebook för hon hade för många vänner. Hon hade runt 1000 vänner och han tycker att de med över 500 ska man vara misstänksam mot. Att hon säkert skrev runt till massor av killars bloggar för att bli vän med dem och får dem att tro att de är den ende men har dem alla på facebook. Visst vissa kan jag förstå att man ska vara misstänksam mot men ska man inte vara det mot alla på nätet? Jag har för tillfället 669 vänner och jag kan säga att jag känner och har träffat så gott som varenda en av dem. Det är högst 10 stycken som jag inte känner alls. Ska man vara misstänksam mot mig då?

Så otroligt tomt
Så ensamt
Då jag knappt hör någonting
Ifrån dig
Men tankarna finns kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0