Om Sussi

Har fått lite påtryckningar att jag måste uppdatera bloggen så jag gör väl det. Även om det finns de som är ännu segare på det än jag! Jag frågade vad jag skulle skriva om och fick svar, så jag ska skriva om Sussi. Kan ju börja med min omskrivning av henne och göra henne längre, så man slipper böja sig så mycket om man ska ge henne en kram. Sen kan man kanske göra henne blond... Eller varför inte blått hår? Passa på lite då man har chansen att göra om. Blått hår som Plupp har. Precis så som han har håret.

Kan också göra så hon får större fötter så jag kan låna skor av henne, men ändå inte så stora att hon kan låna mina skor ;P Om vi väger precis lika kan vara kul om vi ska gunga gungbräda tillsammans någongång. För hon är ju ingen utan-studs. Lite starkare också så jag kan öva mot henne i armbrytning...

Fast... Det var nog inte så här hon menade med att jag skulle skriva om henne. Hon menade kanske att jag skulle skriva hur hon är och varför hon är bra, precis som hon är. Inte skriva hur man kan förändra. Det vill jag ju ändå inte. Nu ska jag gå och duscha, så om ni vill läsa hur den riktiga, naturliga Sussi är kan ni läsa hennes egen blogg här!

Jag har spelat innebandy nu ikväll. Riktigt kul och jag fick inviga mina nya inneskor. Kevin hjälpte mig att böja klubban lite, ska bara skjuta in den lite mer. Duscha var det ja, svetten hinner torka in annars.. Men jag luktar visst gott ändå har jag hört.


Kommentarer
Postat av: S

HAHAHA, snygg jag är i håret ;) Du är rolig, du!

2009-12-27 @ 23:40:18
URL: http://sauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0