Om Jag Vore En Grävmaskin, Då Skulle Jag Vara Orange!

Jag har svårt att andas. Visst det var i oktober men ändå... Jag vet ju, visste ju, men varför plågas i onödan?

Jaja, var på massage idag och det behövdes verkligen! Skulderbladen hade börjat fastna där högst upp och det satt rätt djupt. Mitt nyckelben gör väldigt ont så han tittade på det med och han blev osäker. Kunde inte säga om det hade varit brutet eller inte för det hade symptomen till det men ja... Läkt nu men det låg inte riktigt rätt, inte likadant som det andra i alla fall. Tack ni två som fixade så det blev så i alla fall. Jag var ironisk där om det inte framgick.

Imorgon ska det bli fint i vårat vardagsrum. Just nu är det väldigt tomt sånär på tv:n och sofforna så det ekar. HoHO!

Natten till idag sov jag mer än skönt, tvivlar på att sömnen blir lika bra i natt. Nu ska jag ta tillbaka täcket som Mio har lagt sig på och försöka sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0