Kan Du Måla Allt Med Färger i En Vind

Nu har jag börjat städa lägenheten. Har bara att dammsuga kvar nu och tömma den på mina saker. Hade tänkt skicka hem lite saker med Kimmen och Thiger men de hörde inte av sig och nu har de nog redan åkt.

Det gick bra på träningen ikväll, det var kul. Om det fortsätter så här så klättrar jag förhoppningsvis ännu högre i poängligan. Ligger delad trea just nu så på söndag ska jag göra massor av mål.

Jag läste ut en bok på bara några timmar idag. Den var grymt bra och vampyrtema. Ska börja med den andra kanske ikväll. Lite spännande när min hjärna spelar mig spratt för jag tänker alldeles för mycket på dig. Så du hamnar med i berättelsen i mitt huvud.

Jag saknar dig
Så jag blir knäpp
Jag saknar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0