Jag Säger Bara Hejdå

HAHA jag måste bara uppdatera en gång till för jag läste just en sak. Jag ska visst ha varit oärlig och spridit rykten (!?) men ska själv ha fått alla korten på bordet. Man ska kanske inte kasta sten i sitt eget glashus va? Jag har visst bara fått höra halva sanningen. Eller om jag nu fått hela sanningen så betyder det ju att du ljuger för en annan. Du känner inte mig och har antingen missuppfattat totalt eller så blundar du fast du vet. So what att jag tar det i bloggen och egentligen, vem ska man dölja det förflutna för? Gjort är gjort, bara att acceptera och gå vidare. Om jag vore henne skulle jag nog vilja veta och kunna välja sen efter det men vem bryr sig om mina tankar.

See ya fuckerz

Kommentarer
Postat av: Denise

Flickor va? ;)

Längtar tills på måndag! PUSS! <3

2009-12-12 @ 12:14:38
URL: http://kajalsviin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0