In My Head

Idag var jag duktig tycker jag! Jag både diskade och lagade middag. Kyckling med ris. Sen ikväll diskade jag en gång till. Men var dessvärre inte i tid till träningen... Men det gick bättre för mig där idag i alla fall även om jag skrapade upp båda knäna rätt mycket. Det sviiiider, helst när jag skulle duscha.

Imorgon ska jag hämta nycklar på Kiruna Guidetur, tömma lägenheten och se om jag hittar några lampor med blått ljus till bilen. Om inte det finns får jag köpa ett par med högre watt i stället.

Haha att köra raggen och lyssna på låtarna från Titanic, det var någonting nytt! Inget jag lyssnar på medan jag kör i vanliga fall men Kemi fick bestämma musik och jag har ju ingen dansbandsmusik så ;P

Du kan inte ignorera mig för evigt och du kommer inte glömma mig. Och jag har massa saker jag måste betala nu, sammanlagt runt 3000 kr tror jag och det är mycket! Får försöka lösa det... Dessutom är mina gratis sms snart slut, nio dagar kvar men bara 800 st kvar att skicka. Sedan måste jag fylla på det med för annars går det ju inte.

G'nite
Jag ska drömma om dig

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha jonna du är så jävla söt, snart slut på gratis sms och du har 800 kvar :o jag vill veta hur många du skickar egentligen ;) puss på dig sötnos <3

2009-12-11 @ 14:12:56
URL: http://kajalsviin.blogg.se/
Postat av: Rebecca ;D

Länkar dig till min blogg ;P

2009-12-11 @ 15:41:22
URL: http://rebeccaemelypettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0