I'm On Hold

Började dagen och slutade gårdagen med att se en grymt bra och rolig film; The Proposal. Sedan gick vi och la oss, eller ja, vi slocknade till en annan film. Blev väckt och sen bråkade jag med bilen och vädret ett bra tag, tack Anna för hjälpen. Sedan för att vara duktig så hämtade jag och Ello 48 balar toarullar och 18 balar hushållspapper från kansliet och körde det hem till Hanna. Med min lilla Snövit. Det blev några vändor och jag bråkade ännu mer med bilen och svor över vädret. Känner jag vill bli helt frisk nu och inte snora eller hosta mer, så jag kan träna.

Hur kan någon vara full av bullshit om denne bara säger som det är? Och hur svårt kan det vara att öppna ögonen lite och slå näven i bordet? Hur funkar det egentligen att vilja hitta nån som stämmer in på alla dennes krav så det blir en kravlös relation? Kan man se igenom någon som redan öppnat sig själv och står på bara knän?

Kvällen slutade bra i alla fall, raggade upp en i en korsning som fick hoppa in i bilen. Nice.

Kommentarer
Postat av: C

Jag blev uppraggad! :)

2009-12-01 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0