I'm Alive

Var på stan idag, visste inte att två nya fik har dykt upp. Eller jag kan ha hört det men inte tagit in det då mina tankar redan är fullt upptagna. Det gick inte bra på träningen idag, måste vara för jag jäktat så jag var där i tid. Till och med 10 minuter i förväg så alla blev förvånade. Jag började med att tre minuter in på träningen så smällde jag till Kemi så hon fick världens bula i pannan. Resten av träningen gick trögt och inget gick riktigt som jag ville.

Ikväll åkte jag runt i en bil med en lånad spider-man filt.
Inatt åker jag troligtvis med i en av mina konstiga drömmar.
Imorgon hoppas jag på solsken.
På lördag jobbar jag!

Inte bara bilderna blir ihågkomna
Även allt som sägs och alla ljud
Och lukten sitter kvar längst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0