God Jul.

Ändrade planer som sagt så jag och pappa åkte iväg. Först Dorotea, lämnade vår gamla skoter och släpet. I Hoting lämnade vi ena bilen på rep från älgkrocken och fortsatte med andra bilen till Åsele och Österstrand där vi sov. Tisdag åkte vi till någonstanns i Jämtland, jag sov hela vägen dit så jag vet bara att det var i skogen. Skiljde renar hela dagen i -20 grader, vi hade fler renar än väntat där så det blev fullastat i kuren. Tolv på natten kom vi tillbaka till huset i Österstrand så vi fick äta och sova. Jag fick i alla fall "se" nästan en hel film på hemvägen.
Onsdag åkte vi till Vilhelmina och jag träffade den snyggaste psykologen någonsin. En som inte var lika inkörd på sitt yrke som de andra och förstod hur jag menade. Jag ligger visst steget före. Efter det åkte vi till Doro igen för att hämta nya skotern och släpet. Lynx Xtrim 550.

Mormor och morfar har kommit! Kisse också men han ligger nog mest och sover och gör han inte det så går Mio och luktar på honom. Idag har pappa varit snäll och lagat min bil, ska bara på Metropolen och rikta däcken. Jag tänker bara alldeles för mycket, sååå komplicerat. Inte länge kvar nu...

Jag sover i alla fall riktigt gott, always alone, never alone.
Förkläde, rep eller bh, bara välj! ;P


Tomtens renar

Kommentarer
Postat av: S

BH :P

2009-12-25 @ 04:44:57
URL: http://sauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0