Du och Du och Du och... Jag?

Jag såg ännu en bra film i natt, G.I Jane. Sen somnade jag och det var helt mys, fast varmt. Inte det minsta kallt även om jag låg nästan helt utan täcke. Men kroppsvärme värmer rätt bra, jag är heeet! Eller nåt...
Sen när jag vaknat eller blivit väckt eller blivit uppkörd eller hur man nu ser det så körde jag och hämtade 110 st salamikorvar. Packade in dem i Hannas redan fulla garage. Jag ska sälja sju av dem. Jag har två till hål i öronen nu också, shit nice.

Sammanträffande är lite roliga, att det var just den här lägenheten som jag sitter i just nu. Jag tror ju lite på ödet och att allt har en mening, så vad har hela den här grejen för mening kan man ju undra?


Jag och Ello på Sussi's bd partey

Kommentarer
Postat av: Sussi

G.I Jane?! Utan mig?! fy fan vad dumt :( Jag vill också se den! Demi Moooooooore <3

2009-12-04 @ 01:25:47
URL: http://sauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0