All Around Me

Läste ut andra boken på fyra timmar. Kollade runt lite på internet och det står att de andra böckerna inte finns på svenska än varav den sista inte ens kommit ut alls än! Jag som ville läsa fortsättningen nu... Serien kallas House of Night.

Provade lite av Sussi's kläder idag för skojs skull. Sen har jag inte gjort mycket alls, jag är lite som i en dimma. Jag råkade se en sak (eller jag kunde inte låta bli att se efter) och jag vet jag inte skulle ha tittat. Överfölls av en våg av känslor, ingen av dem var speciellt positiv. Men det går väl över, det som inte dödar det härdar. Men blir gladare av att smsa lite..

Var jag än kommer
Så förföljs jag
På radio, på tv och även i film
Nu också i en blogg fanns den
Jag kommer inte undan
Det kanske inte ens är meningen
Påminns
Som om jag kunde glömma
Någonsin
Everywhere I'm looking now I'm surrounded by your embrace

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag saknar dig jonnigrl! <3

2009-12-09 @ 12:22:36
URL: http://kajalsviin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0