Always Country

Nu är det färdigt! Bilder kommer sen. Det ser ut som ett helt annat rum i alla fall. Det blev ändrade planer i familjen. Jag och farsan åker idag till Hoting med två bilar, lämnar Navarran och åker imorgon på skiljning. Får sova i vårat hus i Österstrand då två nätter. På onsdag blir jag i Vilhelmina. Vi ska också hämta vår nya skoter. Det känns inte alls som om det snart är jul men det är ändå rätt skönt. Räcker att det är jul då det är jul. Mormor och morfar kommer hit så det blir riktigt bra.

Jag vet inte vad jag ska säga eller göra, jag kan inte det heller egentligen men jag skulle vilja. För det känns ju lite som om det är mitt fel också även om det inte är det.

Nej nu ska jag packa färdigt med utekläderna och sånt. Kramas lite mer med Mio som är så otroligt kelig!

Bara få titta
Vara, hålla om
För evigt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jämtland?

2010-01-10 @ 21:27:37
Postat av: Bloggens ägare

Helt rätt Jenny!

2010-01-11 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0