When I say jump you say how high

Mio och mamma är ute och går på långpromenad idag i skogen. Mio jagar sjöfåglar och är glad. Jag gör inte så mycket idag, ska kanske umgås snart lite, Igår natt vaknade jag av en mindre trevlig dröm, att jag hostade massor av blod och kände riktigt hur jag höll på att förblöda. men jag drömde i alla fall inte om broccoli ;] Jag kunde somna om direkt också så det var bra.

Snart drar skolan igång igen, för vissa har den redan börjat. Får se om jag orkar denna gång men det hoppas jag. Det verkar vara lite roligare med Ledarskap och Coaching än med nordsamiska. Får se vart det blir att jag bor.

Piggelin är gott

PUSS

Kommentarer
Postat av: Denise

Både broccoli och piggelin är gott serru! :D

2009-08-18 @ 13:12:00
URL: http://kajalsviin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0