I know you want me

Idag åker jag! Börjar med Vingel och Harry Potter ikväll med Filip, Alex och kanske nån till. Sover där, får se om det blir hos Filip men det tror jag nog. Imorgon ska jag köra lite mer bil, till Forsmark och mormor och morfar. Vara med dem lite och sedan skjutsa dem till Umeå tillsammans med mamma på torsdag. På fredag följer jag andra vindar, bil ska jag köra i alla fall.

NU ska jag fixa min gardin, laga med lite fiskelina tror jag. Så ska jag packa och ut med lilla vargen i regnet. That's right, nu regnar det här också. Hade lämnat hundmatskålen ute och den var diskad imorse.

Ibland tänker jag alldeles för mycket, analyserar hit och dit. Andra stunder tänker jag inte alls utan bara gör. Finns det inget mellanläge?

PUSS hej

Kommentarer
Postat av: Denise

Mellanläget är när man ligger och sover, för då rår man inte för om man minns vad man drömt t.ex.. Nu blev jag förvirrad! Hoppas filmen är bra!

2009-08-11 @ 13:30:59
URL: http://kajalsviin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0