Little mermaid

Idag var jag ute och red och det blev barbacka för första gången i mitt liv tror jag. Vad jag kan minnas i alla fall. Men innan det så var jag faktiskt och badade i nästan tre timmar. Letade fina stenar, guld och fiskar. Snorklade lite men sen dök jag och simmade utan snorkel. Att följa med strömmen är så sjukt härligt! Men sista gången jag skulle hoppa i så höll jag på skaka sönder, så mycket frös jag innan jag kom i vattnet igen och blev varmare. Låg sedan på altanen och värmde mig i solen. Pratade lite i telefonen och läste Kalle Anka pockets. Ibland är bara livet underbart!

Jag såg en liten, ful fisk då jag dök
Nu tycker jag du ska komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0