Fire Burning the Dancefloor

Kul att ni som läser detta hittat hit! Jag gör det inte så lätt va, byta blogg och hålla på... Idag har varit en helmysig dag i Lomsjökullen, första gången jag var där. Men nu vet jag ju vart det är så nu kan jag säkert komma fler gånger också. Det är kul att rita av varandra, utan att titta på papperet man ritar på. Det kan bli lite hur som helst. Lite crazy. Men det är vi ju också. Kundvagnar, blomkrukor, godis och lejonmasker. Behöver jag säga nåt mer? Lovely.

Det känns länge innan söndag.. Jaja.. Det får gå ändå. Trevligt nu i alla fall, jfa men börjar vara lite trött nu va... Och tro inte alltid att det är SOS som ringer, det kan faktiskt vara jag också!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack, tack och åter tack, som jag skrev på facebook och bdb, en underbar start på dagen <3

2009-08-06 @ 02:30:15
URL: http://kajalsviin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0