"Sa du vi?" :$

Hängde på Hjampis idag ett tag då va, det var andra gången i hela mitt liv jag var där. Så jag och Ello höll på gå vilse några gånger. Sen åkte vi till henne och Katti och där såg vi film. Men jag somnade i slutet på den andra för jag har verkligen ingen ork alls i kroppen känns det som och blir trött för minsta lilla. Måste bara säga att jag förstår inte hur saker som förintelsen eller krig över huvudtaget kan accepteras.

Sen rattades det lite bil och efter det åt bröd och sockerkaka. Mitt så kallade "mobilberoende" är SÅ ingenting i jämförelse med vissa andras shoppaholic och databeroende ;P


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag är glad för din skull ;>

2010-02-17 @ 13:37:25
URL: http://deenisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0