Ännu en Måndag

Helgen har varit bra även om det inte blev någon match vilket var synd.. I fredags hade Sussi fest, jag vann i alla fall den där sjungaleken. Den andra leken med filmmusik var ju kul då man sett typ 7/20 av filmerna... Något jag tycker var bra också var att ingen tjatade och tyckte jag skulle dricka. Det betyder ju bara att jag är nog rolig som jag är :P

Träffade två från Frosty Demons på lördagen, längesen sist! Kanske är hemma nästa gång de ska till Klimpfjäll. Det var också en helt okej kväll. Fick en t-shirt på Arran.

Igår jobbade jag på kvällen. Var på norrskenstur på skoter med 14 turister. Första gången för mig men det gick jättebra för gruppen var så bra och trevlig. Fick till och med applåder sen och 20 euro i dricks. Inte illa! Mer tråkigt var ju att diskmaskinen var trasig så jag fick handdiska allt. Kom tillbaka till Sussi's lägenhet halv ett på natten och helt jättetrött.

Idag har varit en jättebra dag förutom att migränen jag fick igår kväll har hållit i sig lite så jag har mått lite illa. Jag luktar i vilket fall otroligt gott just nu.


Kommentarer
Postat av: Ello

Jag gillar att jag ser DUNDERFET UT

2010-02-02 @ 00:34:05
Postat av: Denise

du måste uppdatera lite oftare ;) iofs vet man ju vad som händer ibland, men iaf :D puuuuuuuussss <3

2010-02-10 @ 14:06:42
URL: http://deenisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0